5 kedvenc újrahasznosított tárgy az otthonomban

A fő-fő kedvencem, több, mint egy éve letehetetlen ez az újrahasznosított farmer táska. Nem én alkottam az igaz, de hozzám nőtt :) "Évente kb. egymilliárd farmernadrágot gyártanak a világon, de egyre több újrahasznosított termék készül a kidobásra ítéltekből. "
A veszprémi Old Blue például készít táskát, ez itt egy jó nagy, minden elfér benne, néha még egy kisebb bevásárlás is, ha épp nem lenne nálam vászontáska :) Nem, ilyen velem sosem fordul elő. De tényleg!



Nemrégiben egy kicsit még egyedibbé tettem ezzel a néhány horgolt virággal. Persze már előtte is egyedi volt, hisz nincs két egyforma a kínálatukban, ahogy a farmer alapanyag adja magát úgy használják fel a szabásmintákhoz. Ennek a táskának az egyik fülén ott a gomb, a másik fülén pedig a márkacímzés is látszódik. És hát farmer és farmer között is mennyi különböző szín és fazon akad! Koptatott, gyűrt, világos vagy egészen sötét, ezernyi variációra ad lehetőséget.




Mivel mostanában gyakran fotózok céltudatosan, - nem csak spontán, amerre járok, vagy ha érdekeset, megörökíteni valót látok, - ezért szerettem volna egy egyedi, sok mindenhez passzoló hátteret.
Szinte mindennap készül az instagram oldalamra is fotó, ahhoz is szerettem volna használni valami mást, mint korábban.  Rövid ideig egy natúr deszka volt az alap, ám pár hete rendbe tettem a kamrát, ahonnan előkerült két régi szekrény ajtó. Egész pontosan a kamraszekrényé lehetett, ami most nyitott polcos. Mellette találtam odatámasztva ezt a két ajtólapot. Látszik, hogy az előző lakó elkezdte felújítani, festékpróbákat végzett rajta, csiszolta, koptatta.....Na hát pont ezért tetszik nekem annyira :) Mondhatnám úgy is: ütött-kopott, de a mienk :) Magam sem készíthettem volna különbet :)


Mivel kint sokkal jobbak a fényviszonyok, élesebb a kontraszt ezért szinte mindig a kertben, kerti asztal, vagy a bejárat környékén a mini verandán fotózok. Ez a gyönyörű fehér leander ontja a virágait, szép háttér, szeretem, ha van egy kis növény is a képen, ha beleillik a koncepcióba.
Most csak egy halomba rendeztem a már kész mosdókendőket, semmi kompozíció, érvényesüljön az újrahasznosított festett-kopott ajtó háttér :)


Szintén az Old blue terméke ez az újrahasznosított farmer szőnyeg. Imádom, jól bírja a strapát, nálunk az előtér és a nappali közötti átjáró részen kapott helyett. Na ez a fotó nem kint készült, látszik is a fényeken :)






Újrahasznosított farmerból fonal, nagyon megörültem, amikor megláttam, hogy van ilyen, és elérhető hazai kínálatban is. Ez most az aktuális kedvenc és remélem Nektek is hamarosan kedvencetek lesz a belőle készülő mosdó és mosogatókendő.





Színválaszték, ez mind 
újrahasznosított - recycled denim - fonal

És a végére hagytam egy spontán ötletet, még a fővárosi évek alatti lomizás eredménye ez a virágtartó. Hogy eredetileg mi volt nem tudom, gondolom egy nagyobb szövött háncs kosár bevásárláshoz, vagy tároláshoz. Munkába menet láttam meg az egyik ház elé kitéve a lomtalanítás idején. Fel is kaptam, és másnap már be is ültettem: