Virágos farmertáska

Még nyár végén kaptam barátnőmtől néhány részükről kiselejtezett farmer nadrágot, azt mondja biztosan lesz majd ötletem, hogy mit alkossak belőle - nocsak, honnan is gondolt ilyet? :)

Nekifogtam és rögtön belevágtam a közepébe, meg persze az anyagba is :) Adott a farmer nadrágszára, mint méret, nem akartam különösebben szabogatni, ide-oda toldani első, így azt hittem kezdek valami egyszerűvel,(!) és egy kisebb méretű táskát varrtam magamnak.

 Levágtam az egyik farmernadrág szárát, mértem, variáltam, anyagot választottam hozzá, most éppen egy romantikus, apró virágmintásat. 

Majd kitaláltam, hogy varrok bele bélést, mert úgy mégiscsak pofásabb lesz. 

Itt kezdődtek a gondjaim, mert hát úgy döntöttem, hogy nem vágom szét a nadrágszárat a varrásoknál, hanem hagyom egyben.



Nem mértem fel, hogy utólag bélést bevarrni, majd rátétet, meg körbe kihajtható anyagot rávarrni cseppet sem egyszerű, amikor egyben van az alap :)

De biztos kellett a kihívás, és az igazság az, hogy nem szeretek bontani, mert az olyan pepecselős.
A bélés bevarrása végül egész könnyen ment, türelemre volt szükség, és folytonos újraigazításra, hogy ne csúszkáljon el az anyag.
Amikor minden utólagos belső varrással, rátéttel elkészültem akkor varrtam össze a nadrágszárát alul, ami egyben a táska alja lett. 
Mivel átlósan viselhető táskát szerettem volna, ezért hosszú fület készítettem, belülre flíz került, hogy jobb tartása legyen a virágos anyagnak, ami vékony selyem. 
Ma sikerült napfényben lefotózni a végeredményt: