Őszi ajtókoszorú maradék anyagokból

Ennek az ajtódekorációnak az ötlete pár hete már foglalkoztat, hogy elkészítsem. Varrás, szabás közben sok apró - még valamire biztosan jó lesz - anyag marad meg. Ezek felhasználhatók egyedi, patchwork alkotásokhoz is, nekem most más volt a tervem :)

Még korábban találtam egy dél-kaliforniai alkotó munkái között két képet  - egy őszi hangulatút és egy adventi, karácsonyi színekben pompázót - inspirációnak lementettem.

Tegnap este végre előszedtem hozzá azokat az anyagokat, amit ősziesnek érzek. Telt narancs, okker, barnák, csíkos és virágos vegyesen :) Mivel az eredeti képből csak a végeredmény volt meg, nem volt szabásminta, sem méretek, így magam kimértem mekkorák legyenek a kis párnácskák, amihez kiszabtam az anyagokat.




Először 21 db párnácska készült, ahogy összeállítottam körbe kevésnek éreztem, így még pár darabot varrtam. A párnákat egyenként átkötöttem, így tömött masni hatásuk van, a belsejükbe tömésnek flíz anyag került. 

A körben elhelyezett párnákat egymáshoz is rögzítettem, még egy merevítő anyagra szükségem lesz, amitől felakasztva is kör formát alkot. Valószínűleg acél, vagy más fém anyagra kell rögzíteni, így éri el végleges formáját, hogy függőlegesen is mutatós legyen.


Ez volt az egyik inspirációim: