Egyedi hanglemeztáska

Már nem is emlékszem honnan jött tavaly karácsony előtti hetekben az inspiráció, hogy bakelit lemezből táskákat alkossak.

Az biztos, hogy egyedit akartam, olyat, amiben megjelenik egy kis környezettudatosság és újrahasznosítás is. 

Annyira belejöttem, hogy rögtön több darabnak álltam neki. Így  lányaimnak és párom lányainak is készült karácsonyra, sajnos fotó nincs mindegyikről, majd az újakat már mindig lefotózom.


Szerencsére adódott néhány hanglemez is, anyagaim voltak, így el kezdtem párosítani őket, melyik anyaghoz melyik lemezbetét színe illik :) Vagy fordítva :)


Mindemellett kiindulási pont volt az is, hogy melyik lány milyen stílust kedvel, hogyan öltözködik, milyen szín vagy minta passzol leginkább hozzájuk. 
Romantikus, bohém, vagy esetleg London-imádó? :)

A hétvégén egy közösségi Gardróbvásáron jártunk, ahol a saját megunt, kinőtt, kihízott, egy éve már úgysem veszem fel, akkor miért ne adjam el ruhák vásárát tartották. Klassz kezdeményezés, amit én már meguntam, kihíztam az még más ruhatárába pont jól jöhet :)

Mi is kint voltunk lányaimmal árusítani, nagylányom javasolta, hogy miért ne vihetnék ki néhány handmade táskát is, így került bakelitlemez táska is a kínálatunkba :) Az egyiknek lett is gazdája, amikor kifizette már be is pakolt és úgy ment tovább új gazdája, öröm volt látni., ahogy birtokba vette az új kincset. 

Most ismét nekilátok néhány újabb változat elkészítésének, minden táska egyedi, ezekből két egyforma biztosan nem készül.   

Újrahasznosított bakelitlemez, hozzápasszoló anyag, egyedi és handmade :)